Kryssning?



Nu har jag suttit och klickat runt och försökt hitta nån bra båt som man kan åka med, Pappa och jag har nämligen funderat på att åka på kryssning i några dagar eller åtminstånne nån såndär dygnskryssning.. :) Jag fastna för att åka med cinderella eller birka men det kanske finns nått som är bättre än det någon som vet? Har verkligen superdålig koll när det gäller sånt.. haha!



Nu ska jag börja göra mig i ordning lite sen så ska jag kanske ut och träffa marcelo (?) oklart ännu men han ringde för en stund sen så kanske går och träffar honom sen.. Och så kanske doris följer med också, ska ringa henne strax så får vi planera något.. nu väntar duschen!

Hörs sen. / Anita


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv ; ca 80 om dan ;) sj ?

2008-07-08 @ 17:55:37
URL: http://gidd3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0