LINSDAY lohan..lesbisk?! :O




Som säkert många av er redan har läst så har Linsday lohan nu skaffat flickvän, Samantha Ronson dvs att hon har gått och blivit bisexuell. För mig personligen kom det som en stor fet chock och inte nog med att hon har förstört sitt liv genom att ha blivit en slags crackhoe utan nu överraskar hon oss med att hon är bisexuell... Jag tycker att det är äckligt! Hela hon har blivit äcklig... Minns ni henne från filmen föräldrarfällan då hon var cirka tio år och spelade en tvilling? Vem kunde tro att den lilla söta tösen skulle bli en knarkare och lesbisk dessutom...

   
 Linsday Lohan som liten, från filmen föräldrarfällan.



Kommer visserligen få mycket skit för att jag är emot lesbiska/bisexuella men det är ju klart att man måste få säga som man tycker, alla tycker vi olika! Men för det betyder det inte att jag hatar dom eller att jag tycker att dom är mindre värda absolut inte.

Vad tycker ni om Linsday Lohans stora chock, var det bara jag som nästan tappade hakan?


Kommentarer
Postat av: linda

Lindsay Lohan är väldigt begåvad. Hon kanske inte spelar så bra, men hon är begåvad. Hon ser bra ut när hon är med i filmer. Men hennes sexuella läggning kommer inte att förändra henne något alls. Hon är precis den hon va innan. Hon har säkert vart bi längre än vad vi tror, bara det att hon aldrig har vågat komma ut med det och nu har hon gjort det. och det är bara bra!

2008-07-21 @ 21:56:55
Postat av: Evelihna

Jag tycker också det är bra :D !

Kram

2008-07-23 @ 15:22:25
Postat av: Angelica

Hon är sig själv, är inte det viktigaste? Jag tycker det är sjukt starkt av henne att gå ut med det, och skäms inte någonting! Man får ha sina åsikter (såklart), men man kan också visa det positiva, eller? För hon är sjukt duktig!

2008-07-23 @ 21:39:38
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud. äckligt? hon är väl som vilken människa som helst.

tycker det är coolt och modigt att hon vågar vara sig själv och stå för vad hon gör/är!

heja lindsay!!!:)

2008-07-25 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0