min dag idag.

Idag har vädret varit superskönt här i Stockholm och jag passade på att sola så mycket jag kunde, och mer än en kvart hann jag inte för då kom molnen och ville jävlas med mig, hahaha! Aja, får väl göra ett nytt försök imorgon, måste försöka vakna lite tidigare bara!!!
 
                           


Efter mitt försök på att sola så gick jag ut och träffade Marcelo och sen kom Lali också, det va faktiskt ruggigt kul att träffa dom! Lali har jag inte träffat på jag vet inte hur många år, kan väl vara tre år sen...? Men de var väääldiigt treeevligt iaf! :D Sen kring åtta tiden så drog jag med stackars Lali till ica maxi som ligger ganska långt härifrån för att jag skulle köpa hårfärg men väl där så ångrade jag mig och köpte fishermans friend,tuggummi och glass istället! höhö... x)
Tack för att du följde med gullet, och förlåt för bitchslappen du fick, hihi! :* (A)

Aja nu ska jag väl strax sova, ny dag imorgon!
måste bara tillägga att föräldrar verkligen kan gå en på nerverna ibland!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0