en lyckad söndag!


Tjaaa!

Idag har det varit jättehärligt väder här i kära Stockholm..yesyes! Har legat ute och stekt hela förmiddagen och kan faktiskt säga att jag har fått liiiite färg iallfall! ;D Efter att ha legat i solen en stund så kom Marcelo förbi med nån kompis till honom som heter Fernando (jätte trevlig pöjk) så där tog solandet slut... Sen efter ett tag så drog vi allihop till Hallunda för att jag skulle käka på Mcdonalds, pappa var inte hemma och jag orkade inte göra i ordning nått så det blev donken..:P

Sen har vi väl i princip bara chillaat runt, pappa kom hem senare och vi käkade (igen) sen gick jag ut igen,ner till ängen och där var grabbsen igen och jag köpte glaserade åpplen, fan va de e gott! sen spelade ví lite basket oxå ;P Fernando & ja va i ett lag och vi kan väl säga att vårat lag vann! haha..  nu så har mitt pekfinger blivit helt pajj.. tror jag har stukat den :(
Hur som helst så har det ändå varit en lyckad dag, märkte inte ens att det var söndag eftersom söndagar brukar vara överdrivet booooriing!

FÖRESTEN . . . jag bjuder på . . . .

Lite bilder från idag! :D




   

SUNSHIINE BABY :D

 
stekarn vare här va? 


Fernando och Marcelo påväg från Mc donalds! :D Gillar den här bilden ;P


En jobbig liten söt mongo :D



En snällis & gullis :)   Fernando heter denna pojk (;


En G ... SÄGER VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0