stockholm i mitt hjääääärta



Hejsan allihopis!
Nu känner jag för att skriva lite här , idag har vädret varit skit här i Stockholm i princip hela dagen...! :(
Tråkigt väder = dålig stämning men ´jag vill ändå inte härifrån! Jag vill inte tillbaks till tråkiga lilla skit Gävle jag trivs här i stockholm och även bland dessa trevliga människor här... :) Men nästa vecka kommer syrran hit och hämtar mig och Pappa men jag viiilll iiiiinte! :( :( :( :( Vill vara kvar här, har inte fått tillräckligt med tid för att få göra allt jag planerat + att jag vill få lite mer tid med några nära o kära här och ja på tal om det så har jag ju knappt träffat Abbe heller! aja, det ska iaf göras innan jag åker. Imorgon kanske? Men vet ni vad, jag kommer åka tillbaka med Pappa hit igen när han ska åka hem från gävle, då ska jag haka på! hahaha.. funderar bara på vad jag ska säga till jobbet men äsch det löser sig! :)

Idag har jag förövrigt varit med Vladimir (lali) och Marcelo också men marcelo räknas inte den lilla dumma apan! hahaha, har föresten bilder o lägga upp från idag, eventuellt en video! Men det gör jag nog imorgon, nu ska jag snart till sängen!

PUSS! 

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: hahahahahaah.



Tack desamma :)

jag älskar stockholm :D

2008-07-13 @ 12:39:05
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0