jag vill inte hem till skithålan!

Tja, idag har jag & far tagit oss en tripp till Kista,  jag kom på att allt var stängt  i t-centralen så då var det enligt mig meningslöst att dra dit så det fick bli kista galleria eftersom dom har öppet till 21:00 varje dag. ;D Där inhandlades lite linnen, en tyffing T-shirt & örhängen, kanske lägger upp bild sen på det. :)

 
här e iaf lite av kista + någon gullig liten bebiis :)



När jag kom hem så träffade jag Marcelo och var med honom & Sabrine, sen kom söta "lilla" Lali också som hade legat & sovit hela dagen, haha. :) Kom och tänka på en sak idag då jag & pappa satt och prata..Jag har varit här i Stockholm i mer än två veckor nu och jag ska åka hem till Gävle nästa vecka!!!! :'(   Jag vill verkligen inte åka men jag måste för att jag har något viktigt som jag måste göra... men vet ni, jag åker till Gävle den 25e dvs om en vecka precis, ska vara där i tre-fyra dagar endast sen kommer jag hit till stockholm igen. Pappa fyller den 3e augusti så jag kommer. Kommer även komma till ung 08 när det är här & the voice med min lilla dooris :) Och då ska jag ofc träffa gullisarna här, fan va ja kmr sakna dom :( iaf  lali.. o marcelo oxå lite.. haha!!! ;/  Men jag kommer att komma hit ofta nu, det kan ni ge er på så ni blir inte av med mig... muahaha ;)

 


 Nu när jag tänker efter... Jag tror jag vill flytta till Stockholm, vill inte bo i en skithåla som Gävle..90 % av folket där är bara skitfolk som snackar skit om allt och alla och dessutom finns det knappt nått att göra där. Det händer nästan aldrig någonting och Gävles största höjdpunkt vad e de? Jo typ Cityfesten som är en gång om året och som nu kommer att sluta. Det suger verkligen..jag älskar  stockholm, det kryllar av alla möjliga möjligheter i denna stad, jag trivs helt enkelt!

Vem vet, jag kanske lämnar Gävle en gång för alla? ;O    we will see !


Kommentarer
Postat av: Kakan

Kista gallerian rules! Vet hur du känner det, söderhamn - gävle, pretty the same. :P Hela gävleborgs län dessutom, alla känner alla. >_<

2008-07-20 @ 03:33:55
URL: http://dettaarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0