Abbe

Abbe is my friend ♥


Hellu, har precis lagt på luren efter någon timmes tjattrande med Abbe :) Måste bara säga att fan vad jag tycker det är härligt att bara prata o prata med någon som dej, jag tycker om dig Abbe, som en vän menar jag då.. det känns så skönt att bara få babbla av sig. Tycker det är skit kul & höra dina sjuka upplevelser och höra om hur dum du var förut... :') Det känns som att vi kan prata om allt och jag har verkligen förtroende för dig, sjukt nog litar jag på dig och jag brukar inte lita på många alls. Allt vi pratar om hoppas jag bara stannar mellan oss och att du inte för det vidare.

Ska bli kul att få träffa dig nu om en vecka ungefär när jag kommer till Stockholm,

vi ses snart my biaatch! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0