Det finns ingen ork längre! :O

Det finns ingen ork längre! :O

Aoowtch... nått har hänt med mig, jag orkar inte längre skriva blogg känner jag, kan ju inte skylla på att vädret har varit på topp och att man solat & badat istället för o ha suttit här och degat fär vädret har ju veerkligen varit värdelöst men jag har bara inte orkat.. Jaja, jag tänker skriva här i bloggen när jag känner för det bara sen får ni som läser bloggen kika in då & då... :P

Igår spelade Sverige Mot Ryssland och jag skäms, fyfan va dåliga Sverige va! Nu är vi väl ute, eller ? 8-) VÄRDELÖST.. =(
Men nått som faktiskt var ruggigt trevligt igår var att jag va med Oliver! :D Vääldiigt kul att träffa honom igen, kändes som att det var bra längesen sist men det var det ju också i och för sej... x) Aja, det ska iallfall göras om!

Snart ska jag iväg & jobba.. skitans tråkigt men det är nu när vädret är som sämst som man ska passa på att jobba ju så det är bara att bita ihop! Imorgon är det ju midsommar också, vaf ska man göra då?! Jag har verkligen inga planer alls men tror faktiskt inte att de blir nå Röjj för mig men vi får väl se!

Shit nu måste jag gå & kolla nudlarna så dom inte har kokat sönder, HA DE BRA! =D


En bild från nån helg sen..


Någon (?) , Jag , Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0