Ett inlägg med bilder från skolavslutningen (torsdagen, fredagen) och från när vi va i gröna lund med skolan!

ÄNTLIGEN, NU KOMMER DOM "EFTERLÄNGTADE BILDERNA"

Hejsan, klockan är strax över fyra på morgonen och jag är inte nå trött alls. Det beror på att jag somnade under Em- finalen mellan Spanien och Tyskland. Spanien vann, yees! ;D Vaknade klockan ett på natten sen och då hade jag sovit i ungefär tre timmar så då bestämde jag mig för att för att äntligen lägga upp alla bilder från när vi var i gröna lund med skolam, skolavslutningen med Iza & dom andra och Skolavslutningen med Med Shabnam och co och en dag på boulognern med smuarna! har inte haft orken tidigare eftersom alla bilder ligger på bärbara och där finns inge internet. Men nu så när jag var rastlös så la jag in alla bilder i ett USB minne, smarto jag! (; Så nu kommer dom.

ENJOY!


Gröna lund med skolan



Påväg till Stockholm, det regnade något fruktansväärt på vägen dit, uscha!


Izis och jag hade laddat med läsk och godis som vanligt så vi brydde oss inte
så mycket om vädret utan var glada ändå! Dock blev jag kraaaaftigt kissnödig
men vägrade gå och kissa, i en busstoa? näe lite läskigt tyckte jag så jag höll mig
tills vi var framme! Sov en stund också så att jag skulle slippa tänka på det... ;]


Alla verkade visst vara trötta på vägen dit, mikaela & cicci.. så söta! :D haha



Cicci vaknade till och vela att jag och Iza skulle skriva i hennes "mina vänner"-bok
som hette Bibeln!? Tyckte faktiskt det var idiotiskt att döpa den till bibeln men men
det var rätt intressanta frågor i den, cicci ville bara snoka i vårat privatliv!



ser ni vad det står? Det gör iallfall jag.. lite! haha..

En fråga kunde lyda såhär: "Såhär många har jag haft sex med" eller "den här kropsdelen tycker jag mest om på mig själv" ... Ni läsare får tyvärr inte veta vad svaren var, höhö..


ÄNTLIGEN FRAMME!
(bara jag som var glad över det dock)


iZA, Cicci, Jag



Jag är inte så bra på att skjuta med gevär så lite ledsen vart man ju : ' /


Men något som var lite tröstande var ju att Viktor sög lika mycket, haha! xD


Men vet ni vad? Jag är så jäkla stolt över mig själv att jag vågade åka denna!

Och gungorna med! SHIT VAD LÄSKIGT DET VAR :| höhö nerå, men yr blev man!
TUFF bild va? :)




Efter nån timme vart vi alla hungriga...Iza,viktor och Jesper drog in till nått
inte så fint men dyrt ställe man käkar Pizza på medans Cicci och jag föredrog
att käka Burgare! Ser det frestenade ut`? Då ska jag göra så att ni blir mindre sugna kolla nästa bild..


Ser den god ut tycker ni? Tycker inte jag! Den var inte så god heller.. :S
Fan cicci, vi skulle ha käkat Thaiifood istället! xP

Men pommesen gick iallfall i, dom var inte heller så goda smakade typ som dom gör på burger king och där e dom inte goda alls..


Sen när vi käkat klart så började det & regna igen så vi fick in till Smuarna och gjorde dom sällskap.
Deras mat var inte heller så god, smakade bara deg av hela pizzan! Fan vad grönan ska ha äcklig mat då! :O

Bilder från Skrattkammaren.





Den här bilden är så jävla cool! Jag ser magisk ut och viktor ser tecknad ut!


Cicci & jag köandes!


Vi vart alla lite faschinerade på denna pöjk, han var duktig på att prata mycket och övertalade folk att spela det omöjliga spelet. jag kom fram till att han skulle passa jättebra i teveprogrammet momento !




Ser ni dom dära silverringarna på varje sida`?
Dom skulle man försöka träffa med en tennisboll medans det där hjulet snurrade!
Lycka till liksom! haha..


GLASS-TIME!


Min glass till vänster och Izas till höger... :) VIlken ser godast ut? :D

Cicci och jag åkte blå tåget, nästan som spöktåget och jag tog kort inne. Såhär läskigt är det där inne ...












haha inte särskillt läskigt när det är ljust xD Och vadfan är det förnå på tredje bilden?! har inte listat ut det än..


vi tänkte åka, men sen börja det spöregna så vi gick ifrån kön och åkte kvasten istället!

bussen hem vart det sen och Cicci & jag köpte med oss popcorn.
Mikaela tröck i sej godisremmar ...


Och jag gosade med gosdjuret som Viktor vann åt mig, och drack cola och blev kissnödig igen!

sällan... :O


Nä fan nu kollar jag på klockan och det har tagit mej 1,5 timme att göra detta inlägg. Orkar inge mera nu så får lägga upp skolavslutningsbilderna imorgon eller nått. Dom kommer upp snart iallafall, lovar!

Nu ni ska jag kika lite tv och vänta tills bussarna börjar gå sen så ska jag åka till sätra och sova, haha jag e lite knäpp men vill inte sova själv och snart drar alla här till jobbet och lillebror till fritids och så blir jag ensam kvar.. de vill jag icke!

Hejdå! :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0