Ett under, jag känner mig överglad!

Ett under, jag känner mig överglad!

Tjuliluu people måste bara börja med att skriva att vi människor är bra knäppa ibland... att man kan gå från att vara skit pissed off till att vara på toppenhumör, hur människan fungerar alltså hehe eller snarare hur JAG fungerar, lite småknäpp sådär but i like it! Jag vet faktiskt inte varför jag är så glad eller jo såklart jag vet men det är inte bara för en sak utan pågrund av en massa anledningar. För det första så löste sig problemet med provet, får göra det på torsdag och sen idag så har jag köpt jag ett par nya shorts och lite bikinsar och lite andra strandiga saker..alltid kul med nya grejjer, i love it! Sedan klockan fem idag var det inte tur för nå kul eftersom jag skulle jobba and guess what? Det gick skitansbra :) Sålde mest om man nu får skryta och tja en stor slant i fickan skadar verkligen inte! höhö, dock försvann den när jag och Shabnam gick till donken efter jobbet och tröck i oss en massa mat...haha närå så tjocka är vi inte att vi äter för såååå mycket. Sen känner jag mig bara glad för att skolan och pluggandet snart är över för ett bra tag och för att inga IG:n tycks dyka upp på några håll sen så är det en massa dagar man ser fram emot denna vecka och nästa, en massa kul väntar bland annat gröna lund,lite grillning & chillning hit och dit, en trevlans skolavslutning med smuarna, resten av skolornas skolavslutning + en massa lingondricka och festis med dom bästis. Livet leker just nu för min del :) And it feels good!

Imorgon ska jag ickepicke till skolan, vi har ju inga riktiga lektioner så varken Iza-linn,jag eller viktor eller jag ska dit för vet ni vad vi ska göra? Vi ska till boulogner och spela golf. Haha, det blir golf till idrott imorgon så vi ska dit och spela och sen lägga oss och sola i solen och snacka lite skit hit å dit. Fast jag är fortfarande sur på Viktor så honom blire inge skit snackande med utan bara med Iza-linn Livan Granlund! Tyfft andranamn smuan har va? hihi (A) Fast jag kanske pratar med Ernst (de är viktors andranamn) om han lovar att gottgöra mig på nå sätt, ska vara en bra deal isåfall! haha.. (A) Fast Viktor har nfärgat håret blont nu så han e inte med i våran liga. bajbaj blondie! Aja, haha nu när jag ändå håller på rabblar upp alla smuarnas andranamn som är så söta så kan jag väl dela med mig av att mitt är Ingrid! hahaha :') Så nu vet ni alla det! X) Så om 30 år bör ni se upp för Ingrid, Livan och Ernst på krogen! HAHAHA! ;)

Aja nog om gamlingarna nu, let´s bjuda på ett SMAJL!

image426

Jaa ni, lyckas man inte med en riktig solbränna kan man ju alltid fuska till sig en med brun utan sol LERA! :D
Fast det finns dock en risk för att man ser smutsig ut men vad gör det, so what.. im dirty! xD
Bilden är föresten från när vi badade i strömsbro, jag ser en skymt av Petrus i bakgrunden! haha..

Nu ska det kollas på film och sovas här, föresten så måste jag tacka abbe som hjälpte mig med en alldeles försenad matteläxa i sömnen för ett tag sen, sry för att jag väckte dig och tack för att du hjälpte mig med den trots att du typ halvsov.. haha! Men jag lovar er , han är ett mattegeni den jäkeln! :O :D

/ Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 01:19:04
Postat av: iza-linn

haha vad jag älskar din blogg slyna :D

2008-06-04 @ 02:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0