"Håll inte för jävla tönt"

"Håll inte för jävla tönt"

Hejhopp jag är så jävla sur just nu, imorse hade jag spanskaprov igen och det gick jättebra kom dock 40 min sent så hade bara 20 minuter på mig att skriva ett prov som var på 4 sidor, tro mig våran spanskalärare dödar oss med långa prov! Men jag hann iallfall kom dock tio minuter sent til geografin men jag kom in i klassrummet och märker att alla siter och skriver prov och jag ba: WTF!?
.. SKA VI HA PROV!!? Anyway så säger jag ingenting om att jag inte visste att vi hade prov utan tar emot provet som pär ger mig och sätter mig bredvid vitkor i förhoppning på att jag kanske kan en del av provet ändå fast jag inte tränat ett skit men icke, kan två frågor av åtta så jag börjar kolla mot viktors håll och ser om han kan nå av provet och vad gör den jävla töntjäveln för nå? Han håller för! för vaaaarjeee mening han skriver så håller han för med ena handen för att inte vem ska se? Jag? .. alltså okej om det är nån annan jävla apa som vill fuska till sig ett Godkänt som man inte ens känner eller vill dela med sig av sitt betyg med men ens kompis?! seriöst Viktor gå å dö, fan va sur jag är på dig! Så jag tar med datorn och vägrar lämna in provet och säger till pär att jag inte kan ett skit eftersom jag inte tränat och frågar om jag får göra om det vid nått tillfälle.. (svårt eftersom betygen sätts snart) menmen... får jag ett sämre betyg i geografi än vad jag skulle få så är det pågrund av DIG viktor! Dels för att du höll för som en jävla fjolla och för att du inte sa till mig att vi hade prov trots att du var på lektionen sist och visste om att vi skulle ha prov idag. FUCK OFF AND DIE BIATCH!


/ Angy Anajta

Kommentarer
Postat av: iza-linn

håller med dig Anita, hatar folk som ska ha handen för, sååååååå löjligt! tänk om sånna personer själv behöver hjälp sen då! Då är de nog ingen som vill stå till tjänst..

2008-06-03 @ 23:05:17
Postat av: Anonym

MEN JAG HÅLL INTE FÖR SEN!!
DÅ TOG JAG BORT HANDEN!

2008-06-05 @ 10:09:15
URL: http://gidd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0