I am a Stalker!

I am a Stalker!

Hellu!

Sitter framför datorn och är pigg som aldrig förr trots att jag brukar ligga och sova som en stock vid den här tiden i vanliga fall. Har suttit vid msn och pratat lite med folk och jag pratade till och med med Anel ett tag och för första gången tyckte jag att han verkade "normal" och inte helt dum i huvet som jag tidigare tyckt pågrund av hans dumma kommentarer..haha anyway vi började snacka om andra avenyn och kom fram till att vi ska söka dit, haha! Dom söker ju typ nya skådespelare eller va det nu är så tjaa why not? .. haha inte för att jag tror att dom ens överhuvudtaget kommer att kolla på våran ansökan men det är en kul grej ändå.. Men vet ni vad det roligaste är? Vi har hittat en sida som fyngerar som typ hitta.se fast där man kan hitta personer som e typ skådespelare också och hitta deras adress personnummer osv..skitkul! Hahaha.. Anel säger att han typ ska åka hem till "Jossan" i andra avenyn nu när han har hennes adress eftersom han verkar tro att han har en chans på henne.. höhö! Och jag säger att jag ska åka hem till Hamza som faktiskt bor i sundsvall (förvånad) eftersom jag trodde han bor i stockholm, sundsvall ligger inte långt från gävle så  Hanadi Mohammed El Assir (Hamza) here i come! hahahha. Näe fast jag vill hellre till KIM! :D haha.. stackars alla från andra avenyn känner mig som värsta stalkern! Men äsch, de skulle faktiskt va kul o testa att bara gå hem till nån av dom om man nu skulle ha vägarna förbi och plinga på, gu va sugen ja blev på de nu! hahaha...
Anel är på iaf om alla andra skulle banga! :D haha


Jonas Bane banane snart ses vi! ;)


Men nog om det nu,nu ska jag lägga mej o kolla på en av filmerna jag nyss tankat hem dom verkar skitansbra så hejdå på er, ha det så bra! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0