Im so happy, im so glaad..

Gladast I stan ?



Det bara skriker inombords på mig, inte på det sättet det gör när man är arg utan när man känner sig så glad och bara vill skrika ut glädjen och man inte kan sluta le, tråkigt nog kan jag inte göra det för då kommer jag förmodligen o väcka alla här hemma så jag får skriva av mig lite istället! I´m so happy! :) :) :) :) :) Känns lite som när man va mindre och kunde bli superglad över ett sms man fick av nån man va förtjust i och ja om jag får säga såhär.. det är precis så det ligger till också.. haha! Är jag larvig som blir glad över det ?näe.. Jag är snarare kär! Det här känns så bra, du är så bra! *
Men jag måste faktiskt ta det lugnt nu, jag har lovat mig själv det. Jag får INTE låta det gå för fort, då skulle allt bara skit sej och det får det verkligen inte göra!

På tal om inget, lider med dig Abbe jag höll också på Turkiet!



Nu ska jag se film som vanligt,
har tankat lite kärleksfilmer
så ska njuta av dom och sova så skönt,
imorgon blir det att jobba!


Och jag ser ut som en smurf på bilden ;) nattinatt!




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0