In school

IN SCHOOL

Hellu sitter i skolan med Mr green & Viktor och vi har precis käkat skollunch som bestod av kötbullar & potatismuus! intressant upplysning va? haha ;D Satt och tänkte på att det är sjukt vad tiden går fort, nästa vecka börjar sommarlovet! Fyfan vad overkligt det känns nu men sommaren e på G! Vi har inga vanliga lektioner den här veckan utan får jobba med det som vi inte är klar med och där har jag en del grejjer som måste bli klara jag lär sätta fart, betygen sätts ju snart!! Fast iofs så har vi ett slutprov i Spanska, har inte tränat nå men det ska jag nog klara finfint ändå.

Igår var det sjukt varmt hela dagen, så jäfflans underbart väder var det och vet ni vad jag gjorde? Jag badade ute för första gången i år. Vattnet var såklart iskallt men jag och Doris tog oss en simtur ändå, haha! Det var ganska roligt för båda två har sämst kondition och orkade inte simma ut så långt så då kastade Petrus & Erik basketbollar till oss som vi flöt omkring med och strömmen drog med oss så vi hamnade en bra bit bort och det slutade lyckligtvis inte med att vi drunknade som dom trodde att vi hade gjort eftersom vi var borta ett bra tag utan vi tog oss upp i land och hamnade i nåns tomt. Men vet ni vad jag hatar näst efter spindlar? SJÖGRÄS! Usch vad det är obehagligt att trampa på det! =| Tog inte med kameran igår så inga bilder knäpptes men däremot så tog vi kort med doris mobil så kanske lägger upp en bild sen! ;)

Hoppas verkligen det blir bra väder nu framöver så att man kan passa på att sola & bada!

image420


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0