jag är en gam

någon mer än jag som jämt blir hungrig om nätterna... ?
det är jobbigt för det är då man blir som fetast när man äter!
Men vafan.. är man hungrig så är man och jag är en gaam på att äta så låt mej! :D




Att vara fyllehungrig är nog värst då trycker man i se j det som finns, kolla bara på bilden ovan! hahah.. GAAM!

(Togs hos shabnam skolavslutningsnatten) miss u babe..! : (



Här är en bild som togs dagen innan bebo åkte, hon hade köpt ett nytt läppstift på make up store så vi tog på lite och kladdade, det vart snyggt jö! Eller hur?



mina leggins med hål och katthår på... jävla bajskatt! förlåt shabbe men jag gillar inte tusse... (A)

Kommentarer
Postat av: N

kolla gärna in min blogg. Kommerntera om du känner för det! ;)

2008-06-27 @ 17:11:53
URL: http://ninaronnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0