Bättre än sparkonto ?

Bättre än ett sparkonto?




Hellu People, sitter och letar efter nån bra film att tanka och jag tror att jag har lyckats hitta en bra! =) Fast det står inte nån direkt nån handling om filmen men jag gillar kärlekskomedier så det ska nog gå ändå..! Idag har jag sovit och sovit och sovit jäääävliigt länge! Vaknade först klockan tolv men i brist på annat så la jag mig i sängen igen och satt på en film & somnade om igen och då vaknade jag klockan fyra igen! Det var bara att flyga upp ur sängen och dränka ansiktet med kallvatten eftersom jobbet väntade! Som tur var så hann jag till jobbet i tid men pigg va jag dock inte =/ .. Första timmen gick skit och jag är en sånn person som inte har tålamod så om det inte går bra första timmen så har jag ingen energi kvar till resten av timmarna men efter en stund så bara walla-palla-tjoong.pong så sålde jag på som bara den! 700 Spänn rikare är man nu, känns inte dåligt alls! :D Men att vara telefonförsäljare suger ändå... trots om man är en bra en!

Anyway, jag lär börja spara pengar nu vilket inte är min bästa egenskap, nästa vecka ska jag till Pappa i Stockholm och ska vara där i några veckor. Ska bli sköjj att få umgås med Papi och göra en massa skojjiga grejer och träffa kompisar också men jag kommer dock att sakna vissa personer när jag åker! Menmen man får väl passa på att umgås nu dom sista dagarna så mycket det går.. :) Kommer nog att köpa ett upptågskort också så att jag kan pendla mellan Gävle & Stockholm under sommaren för jag kanske blir där ett bra tag..

Imorgon ska jag köpa en såndär spargris som man inte kan öppna som jag kan lägga pengar i för jag är verkligen värdelös på att spara! En vanlig spargris suger ju jag menar man kan lika bra förvara pengarna i en plånbok då, lika lätt att få ut pengarna! Har jag pengar så kan jag inte spara dom utan bränner dom på en massa skit, och ja det är skit jag bränner dom på eller snarare fett och massa kolhydrater! Jag får dåligt samvete.. vill inte se ut som en badboll när sommaren är över! Hahahah.. aja, det ska bli förbättringar på det!




Och ja Anel,
du får väl vara med i min blogg
om du så gärna vill det x)
det kanske gör att jag får fler besökare? ...
höhö,
you never know!




Natti på er, nu ska jag kika film!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0