JAG lever,jag lovar

JAG LEVER, jag lovar!

Ja man kan ju undra om Anita har gått o dött
eftersom hon inte har skrivit på ett bra tag o när hon väl skriver är hon tråkig, men nej hon lever och hon mår så himlans bra! :) Jag är så glad pågrund av en massa anledningar, vill inte dela med mig av dom här för de känns liteför privat men jag kan iallafall säga att allt löser sig med tiden! =) TID är nog det bästa som finns.. haha. Jaja jag har färgat håret föresten, gjort en massa blonda slingor, och gjort resten av håret ljusare. yey!
Jag vart faktiskt rätt nöjd o jag gjorde det på mej själv så det är godkänt! Visar bild sen när jag har min kamera, har glömt den hos Shabnam och där i ligger en massa bilder från i fredags då vi partajade! De va faktiskt jäla skojj vi hade vart dock lite för mycket men kunde hantera situationen.. ( ; Nu ska jag gå o lägga mej o kolla på film och sen sova, imorgon ska jag upp å jobba! Wish me luck! :D 

PUSS!  

Kommentarer
Postat av: Shabnam

Du bustade er gumman .. ;)

'när vi var hos shabnam och partade' ? ..

haha

2008-09-17 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0