nattinatti

Nu går jag & lägger mig, godnatt!

fyfan vad skönt det ska bli att få sova, har inte fått nå mycket sömn alls den här dagen, eller igår menar jag eftersom klockan är över tolv. Jag kunde inte somna i mitt förbannade rum eftersom det var så jäklans ljust ute och persinner finns inte i mitt rum och gardinerna är panelgardiner så det var illa kan man säga.. Så vet ni vad jag gjorde? Sjuk som jag är så åker jag med morgonbussen till sätra och går hem till Shabnam och sover, hon är utomlands så ingen shabnam fanns där dock va petrus o dom där och trött som jag var (höll på somna på bussen) så vart jag konstigt nog pigg när jag var framme, klockan va då nio på morgonen. Grabbarna va helpigga och satt uppe & spelade ps3 som vanligt, förstår inte att man inte tröttnar på att spela i flera timmar! :O anyway kring elva tiden så gjorde petrus mig sällskap och vi somnade gott bredvid ado! hahaha.. men de va mysigt så länge det varade för klockan tre Börjar oskar spela ashög musik för att vi ska vakna och jag går då upp och tar ett kallt bad och blir ganska pigg medans dom andra tjockisarna fortsätter att sova.

Nu är jag dock inte pigg alls, mina ögonlock rullar....!
Ska sova så jävla skönt & somna till en kärleksfilm, i like it !

Natti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0