Skolavslutning! :D

Äntligen, nu har sommarlovet börjat! =D

Sitter i skolan med Iza, Viktor och Jesper o i sittero väntar på att Henrik (vår rektor) Och Snygg-danne (vår idrottslärare)
ska komma med Pizza till oss! Japp, henke har lovat oss Pizza länge nu så idag blev det av, haha.. ;) Men vet ni vad jag gjorde idag, fan va irriterande. När det är skolavslutning är det sista man vill göra o försova sig, och det gjorde jag! FANFANFAN... vaknade klockan halvnio och jag började klockan nio, det vart ett jävla ryck på mig när jag såg att jag hade cirka 20 minuter på mig att fixa mig o göra mej klar... så jävla surt men gick väl okej ändå håret såg ut som ett helvette men Viktor sa att de va snyggt så då fick de va. ;) haha. föresten igår va vi på grönan med skolan, vädret va sämst men vi hade skitkul ändå! :D Jag åkte Extreme fly iallfall, ja e stolt över mej själv.. muahaha!  Skriver mer om grönan sen o lägger in en massa bilder som jag har på min dator, sitter nämligen med viktors dator så får lägga upp bilder sen. Senare idag blire grillning med Smuarna + Micke, ska bli trevlans hoppas bara på att det inte regnar... kameran åker med den å!

Ska strax ner på stan och fixa dricka till imorgon för imorgon blir det ruggigt med röjj, CYA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0