watch out girls!

watch out girls!




Okej hej på er allesammans, jag vill varna alla tjejer som bor i Gävle, gå aldrig ensamma om kvällarna genom rustabacken! (Gå inte ensamma nånstans egentligen) Fyfan va obehagligt de va idag när jag va påväg hem från sätra, missade sista bussen så jag va tvungen att gå hem men eftersom jag hade mobilen och snackade med Abbe på vägen så va det lugnt trodde jag... Ända tills mobilen dog. Fine tänkte jag, lite långtråkigt bara att inte ha nån o prata med på vägen.. När jag ska gå under bron så ser jag en man i kanske 40 års åldern gå åt det motsatta hållet som jag gick och när han fick syn på mig så kunde han typ inte sluta stirra.. jag hatar verkligen när gubbar kollar in en så jag kollade tillbaka så jävla snett jag bara kunde och gick fort förbi. Och några sekunder senare kollar jag bakåt för att se om han har försvunnit men icke! Gubbjäveln ställer sig under bron och kollar på mig.. så jävla creepy och då kan jag lova att jag faktiskt blev rädd... Mobiljäveln va död och jag gick o släpa på en skittung väska och vägen hem är en lååång och smal väg.. Peddoäcklet börjar gå mot mig typ och jaa jag kunde inte göra annat än springa! fyfan.. =*| Sprang ända tills jag inte såg honom nå mer och sen började jag gå vanligt (fort dock). Kollade bakåt varannan sekund också men aa jag kan bara säga att aldrig mer att jag tänker ta en sånn risk. Jag brukar inte va ett dugg rädd för att gå ute ensam när det är sent men fan vilka risker man tar som tjej..
Som tur var så hände inget men fifän jag skulle ha lyssnat på Petrus! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0