gröna lund

JAG ÄR EN FEGIS!

Men vafan de här suger ju, funkar inte att lägga upp nå bilder. aja får bli ett inlägg utan bilder då :P
Shöött fifäään! Kan inte fatta att i överimorgon är det sommarlov för mej! ;D Fyfanken vad det går fort och imorgon så ska hela skolan till Gröna lund, fan de ska bli ruggigt kul faktiskt, va ett bra tag sen jag var där sist och nu ska man dit med Smuarna, kul! =) Men nått som inte är så kuligt med mig är att jag är så jävlans feeeeg när det gäller att åka karuseller, vågar fan inte ens åka nån av dom "roliga" karusellerna.. vågar typ bara åka Skeppet och vilda musen på grönan som är läskifr enligt mig, inge mer.. haha! Men imorgon ska jag fanimej våga åka nån läskig för då kommer jag vara så stolt över mig själv. ;) Kan Iza så kan jag är det bara å tänka!  Vi åker klockan tio imorgon, men vi ska vara i skolan halv tio och innan dess så ska jag hinna till lillebrorsan skolavslutning som är klockan åtta, vettefan om jag kommer orka gå upp så tidigt men tror ändå att skitungen skulle bli glad om jag går och kollar på när han sjunger Idas sommarvisa och allt vad det nu är så ja man har väl inget val, haha.. :) Har kännt mig som en jävla zombie hela dagen idag, har varit så jäklans trött sov nämligen inte så bra eftersom Både shabnams och min mobil ringde stup i kvarten i natt! Haha... jaja nog om de nu ska jag gå in till mitt rum och kolla på film, orkar inte kolla på matchen nå mer men hoppas Sverige vinner!

Föresten måste bara säga att jag längtar som bara fan tills på fredag, fan va kul vi ska ha det!!!!!

Och torsdagen också för den delen!

kött fifän, hejdå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0