MERCI

SOMMAR SOMMAR SOMMAR !

Shittans vad jag har tappat besökare.. hehe ojda!

Sitter & lyssnar på denna sköna låt, vissta fan e den bra?






__________________________________________________________________________________

Kom nyss hem från boulognern föresten , va förbi där och grilla med mamsi, låtsaspapi o Lillebror =D

Brayan & jag roade oss förfullt med hans mp3 , vi hade en varsin hörsnäcka o sjöng högt som bara fan så att nästa allas blickar drogs till oss, men jag tror nog att alla stirrade på oss och skrattade för att brayan inte kunde texten utan mummlade texten varannan rad, haha! Love you skitunge <3 :D

Vi är så jävla snygga! :D




Te amo mi amor <3 :)






hahaha kolla min min xD Jag skulle nicka... 8-)


Jag råkade ramla och snart väntar flera blåmärken skulle ja tro :( KLANT!


 

Nu ska jag berätta en rolig historia om denna engångsgrill..
Normalt så hatar jag måsar men idag tyckte jag faktiskt synd om dom eller den*
för dom kom nämligen mot oss och började tigga efter mat och en av måsarna
satte sina kära små fötter på grillen och vet ni vad som hände då?
Dom grillades upp! HAHAHHA ... fyfan vad synd jag tyckte om fågeljäveln xD
Men men skyll er själv att ni försöker ta andra mat! :O
______________________________________________________________________





TVÅ SÖTBOLLAR PÅ EN SMÄLL! xD

Nu ska jag fixa mej lite & ta bussen till sätra, föresten igårkväll badade jag kanske 2 sekunder i hemlingby.. fifään va de va kallt : |












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0