this is how you remind me

Vad är det värsta man kan göra när man mår dåligt, är sjuk och ser att termometern visar mer än 30 grader?

Jo mina vänner, då är det sista man vill göra att sätta sig med en bok och plugga! Fy fuään vad jag inte har lust alls med det men jag måste bli klar med en bokreflektion och så har jag ännu en grej som måste bli klar föra att rädda mitt VG i Svenska..åh jag vill verkligen inte men jag har inget val. Mår inge bra alls idag.. allt känns fan bara värdelöst just nu men det är väl så att livet är som en berg och dalbana, just get used to it....Men det är inte så jävla lätt ändå för man är männsika, med känslor och det är väl därför som man inte kan gå omkring och vara glad när allt runtomkring en bara skiter sig..


Och ibland hatar jag mig själv, som nu.. hur fan orkar jag med att vara jag! 

Nånting som är lite knäppt ändå är att när man lyssnar på en låt som kan få en så glad ena stunden kan senare få en ledsen för att den får en att tänka på nån eller nått som man då mådde så bra av men som senare för med sig en massa minnen o tankar och då klarar man inte av att lyssna på den så när man är hemma och hör låten komma på radion så stänger man av för att inte psyka sig själv. Människor alltså... varför är vi så känsliga?

Jag hoppas att jag blir ett bi i mitt nästa liv eller något liknande dom är väl minst mänskliga´...

Men ibland kan det vara skönt att psyka sig själv ett tag...



Men jag kommer nog tvingas stänga av radion nu hädanefter när denna spelas.. tråkigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0