VÄDRET DEN HÄR VECKAN!

Såhär ser vädret ut den här veckan i GÄVLE och i STOCKHOLM, det börjar gå mot ljusare tider, inte sant? :)



Kom hem kring tolv idag och fick nå ryck och började städa omkring mig, mitt rum såg nämligen ut som ett bombnedslag med alla kläder överallt men nu så är det fixat! Har kollat lite vad jag ska ta med mig till Pappa & så, kommer som vanligt ta med mig överdrivet med kläder men bättre att ha så det räcker än å ta med sig för lite ju... Blir där i två veckor ungefär, kommer kännas konstigt att för första gången åka dit och va där så länge utan syrran..hon och jag åker jämt till pappa tillsammas men inte den här gången.. Aja, hoppas på att jag inte får det allt för tråkigt men det behöver jag nog inte bekymra mig för, pappa och jag kan ha roligt ändå! Dessutom ska doris också vara i stockholm och vi ska till grönan tillsammans har vi sagt så det kommer & bli skojj, hennes pappi bor nämligen också i stockholm... :) Kommer däremot sakna P <3 som också ska bort, till Norge... men två veckor går väl fort får man hoppas ... ;|

Och så kommer jag att sakna min supersöta lillebror också! Varje gång jag kommer hem från pappa har han växt och blivit så jävla stor tycker jag och det enda jag vill är att umgås med honom efter all längtan men efter nån timme så tycker man att han är jobbig som fan igen och då vill man bara bli av med honom! haha.. Mamma kommer jag väl också sakna och syrran nämen vafan nu får jag skärpa mig låter som jag ska åka bort i ett helt år eller nått! hahah! xD

Har sovit i bara 4 timmar inatt men är inte trött för det :P känner mig utvilad konstigt nog men det är kanske för att jag blivit van? Hur som helst så blir det inte att sitta uppe sent för mig idag, imorgon ska jag jobba!

Nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0