Våra söta lärare!

våra söta lärare!




"Hej miffon, när ska vi få våra betyg?!"

Belive it or not, vi som går på Thorén har inte ens fått våra betyg än! Hur jävla puckad skola är det inte...fyfan va sur jag blir! När vi hade skolavslutning sa dom att vi skulle få dom skickade via internet eller vadfan dom sa men har vi fått det? Nej!

I den främre raden åt vänster har vi våran Rektor Henrik, lite småläskig ibland!

I den främre raden åt höger har vi Malin, våran Svenska/Engelska lärare, nästan alltid tjurig!

I den nedersta raden åt vänster har vi Daniel a.k.a Danne som är våran Idrottslärare och om man får beskriva honom med tre ord så kan man säga att han är Snygg,snäll & sexig ;D Och tyvärr är det bara Mikaela som kan hålla med mig om den saken, jag tror alla andra också tycker så faktiskt men dom vågar bara inte säga det.. fegisar!

I den nedersta raden åt höger har vi Pär som är våran Geografi / samhällskunskap / historia , lärare.. honom gillar jag för av honom får man aldrig ett IG oavsett om man har gjort ett IG- arbete! Like u pärran... ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0