2a avenyn

Åh nu har jag precis kollat klart på alla veckans kommande avsnitt av andra avenyn! Kan bara säga att fyfan va bra dom var!! Finns verkligen ingen bättre serie än andra avenyn(svensk serie), ni som säger att det suger och att det är ett fjortisprogram vet fan inte vad ni pratar om, man måste ju följa serien för att kunna avgöra det och inte bara ha sett några program och sen säga att det suger.. Nu får man vänta en hel vecka tills nästa avsnitt.. :/ Men en vecka går ju fort så whatever (; ..

Imorse gick jag upp klockan elva och åt frukost sen gick jag iväg & träna. Jag var astrött som vanligt men syrran ringde och väckte mej o sa att vi skulle träna så jag vart tvungen, dum känner jag mig som var otrevlig i telefon mot henne på hennes födelsedag men det tänkte inte jag på då.. hah :') Det blåste jättemycket ute och jag vart förbannad som fan för det kändes som att skallen skulle frysa ihjäl så jag gick och svor för mej själv..haha xD Skulle ha tagit på mig en mössa!
Anyway, efter träningen så tog jag en dusch och la mej i soffan och kolla på tv, där slocknade jag och vaknade en timme senare.. var verkligen skönt att få sova. Sen åt jag mat, kollade på en film som gick på tv "mannen i mitt liv" hette den.. med Jennifer aniston. Var rätt bra men hann inte se slutet för jag gick till Ica under pausen och när jag kom hem var filmen slut.. :( Sen minns jag inte exakt vad jag gjort mer idag förutom att jag mest bara tagit det lugnt (: Skönt att slippa och jobba idag faktiskt! Men blir ju mindre pengar, fast det kan jag leva med för denna gång :') Nu ska jag snart förbereda mig för sängen trots att jag inte är ett dugg trött ;|

Natti!


image36 

Har inte gillar Sara i dom tidigare avsnittet då hon varit så
jävla dum mot hamza men i det senaste avsnittet gör hon nått
som får mej att ändra på den åsikten ! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0