Ändrade planer


Ja dagen igår vart inte precis som jag hade tänkt mig, den vart bättre!  =)

Jag skulle ju gå och träna efter jobbet men det blev inte av eftersom jag och syrran skulle gå ner på stan och kolla lite prylar åt mej först, och när vi skulle in till gallerian så kom en kvinna fram till mig och frågade om jag vela ha biobiljetter till en film som gick klockan sex. Hon hade köpt nått i en affär och hade fått två biobiljetter men hon kunde inte gå på den ikväll så då fick jag dom av henne. haha (: Det var förhandsvisning på en film som hette "27 dresses"

Den va rätt bra,rolig och tjejig film, kanske var det därför man inte såg en enda kille i salongen? haha :¨)
Anyway, vi drog till subwayinnan bion, sen skulle jag kolla vad klockan var och då var den kvart i sex!
Så vi tog med oss mackorna in till bion, hahaha xD Och fyfan va starkt det vart av dendär jävla mackan!
Halsen svullna nästan upp för att den var så stark så ska aldrig mer beställa den mackan jag beställde iaf.. haha
Efter bion drog vi till videohall och skulle kika lite efter nå nya filmer, sen slutade det med att jag köpte fyra stycken
dvd filmer.. haha, men dom va rätt billiga och det  var komedifilmer som jag tycker om (:

image121

Nu sitter jag på jobbet och snart är det lunch, ska ut på stan & käka nånstans men inte blire subway!

justfan idag är det fredag kom ja på :D får se vad man hittar på ikväll (: partaj kanske? :)
                                                                       image120

Hej sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0