Ännu en sak som inte blir av..

Det är inte något ovanligt som förekommer i min vardag måste jag säga. Vad är det med mig? :O Jag måste sluta säga att jag ska göra saker och sen bara strunta i att göra det. Idag skulle jag jobba men det blev inte av, och nu så skulle jag träna men det blev inte heller av! Jag som trodde att jag skulle träna bort allt påskgodis som jag ätit den här helgen men icke.. blev stortjafs med syrran så hon drog utan mig och träna. Ibland kan hon vara en idiot, som idag men jag orkar inte gå in på det nå mer. Jag ska träna imorgon iallafall och då MÅSTE det bli av. Och jobba från tisdag- torsdag ska också bli av, skärpning nu ffs!

Tv:n väntar, andra avenyn strax! (= 


   Ja lägger aldrig upp bilder på mej kom jag just på, så här bjuder jag på en ja just knäppte! (;

image102

Kommentarer
Postat av: Anonym

skärpning snygging.

2008-03-23 @ 22:37:39
URL: http://maxademax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0