bra anita!

Yes, jag kom upp, och jag vaknade till och med en timme för tidigt, tack vare en obehaglig dröm..
Usch, jag vill inte drömma sånt där nåmer, är inte första gången jag drömmer nått sånt..blev till och med ledsen imorse när jag vaknade för att den kändes så jävla verklig. Snälla låt mig vara ifred drömjävlar, ni får mej bara att må dåligt och väcka tillbaks dåliga saker..


Anyway, har aldrig jobbat såhär tidigt på morgonen, och jag jobbar som telefonförsäljare så förvånar mej inte alls om jag får en massa otrevliga samtal.. jag menar, vem fan vill att en telefonförsäljare ringer en nio på morgonen, och vem är hemma då? jobbar inte nästan alla.. :O

Aja vi får se hur de går x)  

Hat bra!    =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0