Bra jobbat!


Nu har jag vart jätteduktig och pluggat massor! Har pluggat Engelska, natukunskap & samhällskunskap.
Engelskan är nu klar och naturkunskapen också men inte Samhällskunskapen men den ska bli klar snart, innan veckan är slut så ska jag ha skickat iväg den!

Jag gick dock inte och träna som jag skrev att jag skulle göra, för jag vart arg för att datorn vägrade publicera det jag hade skrivit tidigare och för att jag inte hittade mina träningsskor så då sket jag i det och la mej i sängen och vilade lite sen började jag att plugga. =)

BTW, jag har inte glömt bort att jag ska lägga upp bilderna på brorsan när han klädde ut sig till transa, så här kommer dom. Hoppas ni får er ett gott skratt, för det fick nämligen jag som var på plats och stylade honom!
muahaha :)

image56

image57
 



Natti på er pussgurkor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0