Dålig förlorare!

Nu sitter jag och har naturkunskap men ingen lärare har vi här! =) så vi får jobba självständigt med några insduderingsfrågor, skönt så slipper det gårunt en vakt som håller koll på utifall vi är ute & surfar! (;
Jag och Viktor har suttit och geekat Stepmania mer än halva lektionen istället eftersom jag påstod mig vara bättre än han igår & då körde vi en match nu, ganska många faktiskt. När vi väl håller på & kör så går det dåligt i början för honom och för mig går det skitbra och då stänger han av mitt i allt........! Vilken jäkla dålig förlorare säger ja bara!! hahaha.. viktor vill inte erkänna för sig själv att jag faktiskt äger honom på stepmania, han e inte så bra som han tror ;) muahahha.. ;) Snart är det lunch, undra vad det är för mat .. ;P hej sålänge!

Glöm inte att jag e bättre än viktor på stepmania!


                                image28
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0