en lektion kvar ;P

Nu har vi haft skridskor och jag trodde att vi slutade efter det, men icke.. :/  Vi ska ha historia i två timmar och sen slutar vi... bara att stå ut helt enkelt.  Jag Iza, viktor & Mikaela gick iväg till Nynäshallen och kom en kvar försent för att Mikaela stod och flörtade med muff! Nån moderatnisse som kom till vår skola och typ stod och demostrerade vid våra skåp :'D haha! Men vi skulle ändå inte vara med på idrotten utan bara pricka av oss utom mickan då som skulle va med. Men när vi väl var där så sa Danne (idrottsläraren) att han skulle sätta nå kryss bredvid vårt namn om vi inte åkte så då satte jag och Viktor på oss skridskor och var med ändå, och fyfan va längesen det var må ja säga!
Sist var nog i sjuan.. kändes jävligt läskigt och jag har sämst balans så jag såg nog ganska kul ut när jag åkte omkring. Men ja ramlade inte nån gång iaf! ;) Mikaela sa att man känner sig fri när man åker skridskor,, höh sjuka fan :'D Vi skulle köra hockey men jag o typ tre till vela inte vara med så vi körde "under hökens vingar kom" hahaha x'D mitt förslag (; Mikaela suger som hök iaf!

Så nu sitter jag här och har historia,
måste vara lite aktiv så jag inte kommer efter,
hörs sen efter träningen! (=

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0