Favoriter i repris (=

Helluu =)

Kollade precis klart på en film som gick på tv, minns inte vad den hette men den var verkligen skitbra :D
 Rätt gammal film men den var en riktig nagelbitare! När filmen började närma sig slutet kom jag på att jag har sett filmen för lääääääänge sen, det var just den delen när en stor båt kör över nästan hela stan som jag fick min flashback. haha aja x)  Den visades i samband med Sandra bullock veckan lr vad det nu är på trean, ja hon är rätt bra skådespelare faktiskt. Igår var det Miss secret agent 2 också, haha den är rolig. :')

Jag har planerat att jag ska ligga och sova kvart över ett, för då får jag sova i ungefär 7 timmar iallafall.
Och jag mååååste komma upp imorgon, så äre det bara! Annars blire tack o adjö Anita
.. haha :')

Just nu ligger jag och kollar på Första avsnitten av OC, dom avsnitten är bara för bra :)
Men jag har sett dom ett X antal gånger nu så blir ju lite uttjatat.. jag vill ha en ny serie att se på som är lika bra som OC.. men de är tveksamt för ingen serie kommer någonsin kunna bli så bra.
Heroes var grymt bra fast på ett annat sätt, men vad hände med det!?
Så jävla dåligt att dom tog uppehåll och nu verkar dom inte fortsätta...


Jag får väl fortsätta kolla på favoriter i repris, de duger bra (=

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0