Frestande slynan!

Nu har vi haft lunch och snart ska vi ha matte igen.. i dont like it! :( Men våran mattelärare är inte i skolan så vi får jobba själva, sköööönt :)  Det var nån thailänskycklinggryta & ris till mat .. smakade sådär.. men gick & äta iallafall..
Sen drog jag, Iza, viktor & mikaela till ica för att slynan skulle köpa en macka för hon åt ingen lunch x) (kräsna biatch) haha.. iallafall så när vi kom in där så var det första vi fick syn på wienerbröd & munkar! åh va sugen ja vart! =(
Men jag stod emot frestelsen och vandrade vidare in i affären...go Anita! :D Jag har inte ätit godis på tre dagar nu, im proud ;) Jag har slutat äta godis nu iallafall, jag har ju börjat träna och om det ska ge nån resultat lär jag ju sluta tjocka i mej fetingpizzor, godis och läsk! Sen blev det inte mycket bättre när Iza frestades med sitt köp av marabou och sprite =| .. så jag köpte jävla sesamkakor o fishermans som godis xD hahha.. aja alltid nått!

Nu ska jag fixa lite med powerpoint.. vi ska göra en presentation om vår praoplats som vi ska redovisa på fredag..
Så ska börja på den nu, orkar inte med matte nu! åh justja, efter den här lektionen ska vi till wordclass och ha nå träningspass eller nått.. vet inte riktigt vad det blir men får väl se. Slutar klockan 15:00, sen klockan 17:30 ska jag till gymmet och träna x) blir en hård dag! haha..

                                                                                                                           

 


 

Kommentarer
Postat av: valeria

hola... que tal? no entiendo lo que escribes... pero si se que puedo dehar mi comentario..

jaja!
espero verlos pronto... siempre nos recordamos de ustedes...
besitos...tu ´prima...
valeria

2008-03-03 @ 15:54:11
URL: http://fotolog.com/leria_xung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0