Friday!

Jippi!

Nu är det fredag :D och jag är rastlösare än någonsin! :( Fy fan vad surt.. har inte gjort ett piss idag, bara suttit här och degat, och så kommer nog kvällen att fortsätta..Internet har knappt funkat, sä jävla förbannad jag blir på det!
åh e så avis på syrran som ska på konsert & ha kul och på brorsan som ska ha "fetaste" inflyttningsfesten ikväll.. åh jag då :| sitta hemma och kolla på Let´s dance YEEAH! Nu ska jag till Ica och köpa nå gott.. men inge godis eller nå sånt blire för de får jag inte äta så får se vad man ska köpa, synd om mej tkr ja :'/... kommer säkert komma hem med en apelsin eller nått :'D hahha.. nerå, nått ska man väl kunna äta som e gott & inte så syndigt (;

Eftersom jag har vart så rastlös hela dan så passade jag på att knäppa massa kort med camen så här bjuder jag på en som jag inte lagt upp nånstans.. (;


                                                   image33
 
...tycker camen tar rätt bra bilder faktiskt :')

Kommentarer
Postat av: mäkzz

heeta jaeevel.

2008-03-09 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0