friskis!

Idag har pluggandet flytit på här hemma! =) Snart så har man sopat rent alla gamla rester o prov! chöönt =)
Det är faktiskt bara ett prov jag inte har gjort som jag ska göra på fredag vilket är matteprovet, uääh save me!
Men jag ska klara det så det så (;

Pluggade i ungefär två timmar idag och när jag var på G som bäst så kom storebrorsan in i mitt rum och säger att han ska på nån slags maskeradfest och att jag ska hjälpa honom att komma på nått som han kan vara utklädd till, så då föreslog jag att han skulle klä ut sej till transa! hahahha :'D vart så jefla naaajs må ja säga & han gick med på det också :') Han e kul han :D Så jag tog med mig allt mitt smink och gick hem till honom för att fixa i ordning han, och så fick han låna en rosa tröja av mej också :') sjukt bögig såg han ut! Ska lägga ut kort så fort han har lagt in bilderna på datorn så får ni se vilken bra stylist jag kan vara & hur snygg han blev! ;'D

Där försvann all plugglust.. haha :') Men jag är nästan klar ska fortsätta imorgon för just nu orkar jag inte!

Imorgon blir det träning efter skolan, ska ge gärnet då!

Syrran och jag funderar på att börja på friskis & svettis nästa månad då mitt gymkort på workout går ut, fast det är dubbelt så dyrt än vad det är på workout.. sjukt.. när jag var liten minns jag att man till och med fick gå gratis på sånna pass :'D haha.. aja nu får man istl börja betala för sådant, surt! Men där får man gå på pass, det är det vi vill göra för då får man lite peppning när man tränar och en tant lr liknande som visar hur man ska göra x) Men vi får se hur det blir med det!
image44

                                                 



Ska lägga mig i sängen och kolla på nån film sen blir det och sussa! Börjar 9:30 imorgon,
så det blir skönt me lite sovmorgon! =)


Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0