Gissa vad? :D


                                 
  Jag hittade mitt pass!



Äntligen!
Efter att ha varit spårlöst försvunnen i cirka tre månader har den nu hittat tillbaks till maami,

nu är jag verkligen glaaaaad :D

I morgon ska jag ta ut den på äventyr, och förhoppningsvis hittar jag nått snyggt som jag kan köpa. Ska iallafall ha ett par vita tygskor och ett marinblått tublinne från h&m sen får vi se vad som väntar på mig nånstans i nån butik...hah (; Kanske redrum ? na de är ja nog för feg för just nu.. x)

   image110


                              Puss&natti nu är jag trött,

                                              har ingen ork till att kämpa mot knasinternet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0