go mat, yeh!

 ...Fisk & potatis var dagens lunch!  yäääy... x}  Viktor stressade mig som fan för att vi skulle gå och kolla på våra datorer och se vem av oss som hade fått flest besökare under rasten på bloggen! haha..viktor har suttit och spammat alla på sin msn med att dom ska besöka hans blogg..stackars folket han har på msn! Idag är varken Iza eller Mikaela i skolan.. skolkers.. 8-) fast dom kanske har sina skäl xP  och det var ganska kul för jag läste en sak i Izas blogg imorse som hon skrev igår när jag inte var i skolan, där stod det;

"Både Anita och Mikaela är hemma idag, såå dåligt av dom! Skitdåligt faktiskt :O Bara Viktor som är ordentlig och jämt kommer, också jag då, lite duktig ändå som orkar ta mig hit fast allt känns meningslöst ibland.".

Yeah right... (Y)  så är hon borta idag, och på msn står det "sover." höhö..
Ja visst är det dåligt av mig att jag inte var i skolan igår,
men det är väl inte dåligt för andra att jag inte går utan bara jag som förlorar på det,
så slyn-iza sluta blogga om att det är "skitdåligt" av mig att jag inte är i skolan!
Du mår inte dåligt av det och de påverkar inte dej,så shut up!  muahah.. (;

Ikväll ska jag jobba :{ Vill inte, men det är pengar man tjänar.. när lönen väl kommer klagar man inte! :D
Och till sist vill jag bara berätta att idag är det DAG 6 utan godis,läsk & tjockismat för mig! (: Gissa om jag
är stoolt (; men jag måste säga att det har varit en kämpig vecka att motstå all frestelse! Frukt har blivit mitt godis dessa dagar.. funkar men inte lika gott :| Ett undantag blir det på lördag för då fyller syster år och då kan man inte undgå TÅRTA :D haha. Blir nog veckans höjdpunkt det! =)

Puss på er, nu ska det pluggas här på geografin!
                                                                        
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0