hata drömmar!

Nu känns det som att det var en evighet sen jag skrev :| Internet funkade inte igårkväll & i skolan idag var det fullt upp med annat, men nu är jag här iallafall :) Kom hem från skolan för ett tag sen och ska om cirka en timme kila iväg till jobbet! Vill inte jobba men i have to =/ Borde egentligen vara hemma och plugga inför matteprovet imorgon men jag får ta och göra det ikväll istället. Ska käka nånting nu innan jag drar iväg till jobbet så skriver sen efter jobbet! :)

Nu kom jag på en grej som jag skulle skriva, inatt drömde jag en så himla underbar dröm, trodde verkligen att det var verklighet och åh jag var så himla lycklig men sen så vips vaknade jag och då visade det sig bara vara en dröm.. fanfanfan! Jag vill leva i en dröm för där är allt så perfekt och så som jag vill ha det.. sen när man vaknar då är det "back to reality" inte alls lika bra :( .. vill inte drömma fler sådana drömmar, dom ger mej bara falska förhoppningar, men jag skulle kunna drömma nått bra och sen aldrig vakna upp! fan va underbart! <3 Men så äre icke så man får ta och göra det bästa av situationen, Hejdå på er!


Den här bilden får mig på lite bättre humör iallafall :)
Älskar dig skitunge <3

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0