jävlaskit!

åhjävlapissapa.. tredje gången jag skriver om det här nu..jag blir fan galen snart.. räcker det inte med att jag blir straffad med o jobba och den här förbannade träningsverken som har satt sig över hela kroppen!? :( 
blä vad jag tycker synd om mig själv vill bara heeem och dega..orkar inte sitta här och jobba..Längtar tills klockan blir åtta för då slutar jag och då börjar Andra avenyn också! =) Så jag ska skynda mig hem direkt efter jobbet och njuta av avsnittet :) sen klockan 21:00 börjar wallander på fyran, ska jag kolla på (:  Nu har jag rast och nu ska jag gå och köpa fishermans friend. 


        
          image11 

Btw, Jonas bane vann GayGalan! gaaah xD Och nu är han nominerad till Sveriges bästa manliga skådespelare. Enligt QX:s läsare är han den femte sexigaste mannen oxå. .. muahaha (;

Kommentarer
Postat av: Linn

andra avenyn.

2008-03-03 @ 09:45:42
URL: http://Linnsies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0