let´s dance finalen

är ju ikväll, den får man inte missa! =)
Så de blir inge partaj för min del tror jag iallafall utan blir en kväll framför tv & ladda med massa gott till ;)
Har missat dom två senaste avsnitten av let´s dance men visst är det Tina som är i finalen?
Ja då tycker jag att hon ska vinna iallafall. :D

Blev en del shopping på stan idag, bland annat skorna som var från berglövs och inte från wedins.
Och ett skärp, marinblåa tublinnet som jag nämt tidigare och ett annat supersnyggt linne.
Ska fixa kameran imorgon också så förhoppningsvis lägger jag upp bild på de ja köpte ;D
Nu ska jag kila iväg till tvn, ha en trevlig ikväll! (;

image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0