maktlös!

Nu är jag så jävla förbannad alltså.. 

Under lunchrasten så gick jag ner på stan med syrran, och när jag ska ta ut pengar vad händer då? Jo, INGET!
Jag fick inte ut nå pengar för att mitt bankkort har blivit avmagnetiserat, igen! Och värst av allt är nog att jag inte har legitimation så jag kan itne skaffa en nytt och inte heller komma åt mina pengar men pass går ju lika bra att använda, men så ordningsam som jag är så har jag tappat bort mitt pass...gaaaaaaaaaah! Jag är arg, sur och trött..Mobilen har dött den också, jävla pisskit hur ska jag lösa det här =/ Känner mej så jävla maktlös..
Men jag ska hem och vända upp & ner på lägenheten när jag har slutat och passet MÅSTE komma fram då..

image106

Nu är rasten över, och jag måste nu tillbaks till ringandet, i fyra timmar till! :| Save me. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0