Så himmla typiskt..


Nu när man har gått omkring och trott att våren snart är så ser man något vitt när man kollar ut genom fönstret..vadå? Jo, snö...och inte lite snö heller, fan vad förbannad man blir. Inte nog med att man har försovit sig utan vädret ska oxå hålla på krångla.. kommer det snöa i påsk också eller? hahah.. Jag tror faktiskt att vi kommer få vår i maj eller nått.. hatar Sveriges väder, blä!

Nu sitter jag och har geografi och snart måste det börja pluggas, sen är det spanska och sen slutar vi klockan 16:10. Efter skolan ska jag iväg och träna med syrran, känns bra (=
Men nu kan jag inte skriva nå mer, hej sålänge!

image73

Efterlängtade vår, kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0