Så rätt så!

Nu kom jag precis hem, slutade klockan fyra idag blää.. men gick väl bra ändå (: Imorse tog jag en alldeles för lång sovmorgon :O Kom till skolan kring elva tiden fast jag började halv tio.. har allvarliga problem när det gäller min sömn tror jag, har så himla svårt att komma upp ur sängen på mornarna! Aja. efter skolan så gick jag & Mikaela till donken för att hon skulle käka innan hon skulle jobba, fast jag vela inte följa med eftersom jag inte får käka nått där!
Men då sa hon att vår idrottslärare danne hade sagt att det var nyttigt med chickenburger igår så då följde jag med ändå... :'D När vi var påväg ner mot stan så var det nå fyllo vid tågstation som sa sahär till Mikaela "har du slitit av dej byxorna eller" för att hon hade strumpbyxor på sig, o då svarade Mikaela
"NÄE, DET KALLAS MODE!" hahaha,word!  x)

Men sen när vi hade ätit klar så upptäckte jag att min mobil inte låg i jackfickan och då fick jag panik!
Sen kom jag på att jag hade glömt kvar den i skåpet och då var det bara att vända på klacken... jobbigt men fick se det som lite motion för jag vägra låta den ligga kvar i skolan, klarar mig verkligen inte utan min mobil en dag, den är min käraste ägodel :')

Snart så ska jag iväg och träna men är förjävlans trött och orkar egentigen inte :(  But i have to!

Hej sålänge!

image52

Kommentarer
Postat av: Sesse

Svar: haha, har du också upptäckt det ? ;)

2008-03-11 @ 20:29:50
URL: http://sesses.blogg.se
Postat av: Iza-linn

Hahaha, oväntat att Mikaela jämt har nått om mode & säga xD :D

2008-03-11 @ 23:49:29
URL: http://IZALINNN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0