sjuka drömmar..why?

Jag har gjort det!

Och jag är inte stolt .. jag skulle ju inte äta nå godsaker föräns imorgon (idag då, för klockan e över 12) då syrran fyller år så gjorde jag det ändå för att jag vart så tjurig eftersom min fredag gick åt pipan. Jag åt glass till Let´s dance.. förlåt kära kropp! Lovar att efter kalaset blire inge mer onyttigheter, men jag kan ju inte heller påstå att det inte va gott! åh vilken njutning de va mums! :D haha.. (A) Har inte tränat sen i tisdags heller.. åh nu måste du sätta fart Anita! och hon SKA göra det också! och nu vart det lite läskig när jag började prata om mig själv i tredje person eller äre andra de heter..xD hah!

Let´s dance dög väl & se på men wtf danny.. vilken makeover han hade gjort.. svart lång hår uppsatt i en hästsvans o bruna linser och lite väääl mycket smink va.. ;P aja.. Eros ramazzotti besökte let´s dance o fyfan va jag diggar hans röst och specielt den låten han sjöng idag, typ den ända jag hört med honom minns inte vad den heterm bra var han iaf! :) Sen när det vart reklam knäppte jag över till ettan och där var det "så ska det låta" och i kvällens program var Amy Diamond med.. jag märkte att lillebrorsans ögon fastnade i tv rutan.. hahahah! Så fråga jag honom "visst är hon söt" då svarade han "jaa, hon har fina ögon" "hur gammal tror du att hon är" frågade jag .. då svarade han.. "SOM MIG " oc h min lillebror är nio i år ... hahahha :'D Sen vart han helt förtvivlad när jag sa att hon var 16 år som mig ..och till en början trodde han att jag skojjade med honom.. :'D
Fast om jag ska vara ärlig så visste inte jag heller att hon var 16 år föräns hon fick vara med i melodifestivalen ... jag har hela tiden trott att hon högst är 14 iallafall..

Nu ska jag strax sova, imorgon blir det kalas hos syrran! =) massa gotti (;

Godnatt på er alla.. btw, på tal om natt. fyfan vad sjuka drömmar man kan ha ibland asså.. minns två av mina drömmar ena handlade om att jag och en galen tjej var i en källare där hon försökte döda mig, hon hade en stor jä sax och försökte hugga i mig med den och jag kollade mig omkring och lyckades raffa åt mig en kökskniv så började vi fightas.. jag var verkligen skit skraj för jag vela verkligen inte dö, men så lyckades ja få in ett slag så att hon tappade saxen och då började jag knivhugga henne,, det var verkligen otäckt och jag blundade när jag gjorde det,jag var ju tvungen att rädda mig själv. Jag vågade inte hugga rakt igenom henne så jag högg lite i benen o ryggen och sen var hon död.. trodde jag! då vaknade hon till och anföll mej men då hann jag klippa av henne händerna med saxen och så för at vara på den säkra sidan tog jag kniven och högg den rakt igenom hjärtat på henne.. sen vaknade jag helt anfådd och chockad.. VARFÖR DRÖMMER MAN SÅNT HÄR =| Så jävla hemskt..

Bläääää! hoppas jag bara drömmer sköna drömmar inatt! :)


image34
Eros ramazzotti får vara med på bild idag! (:

Kommentarer
Postat av: Sesse

Det heter tredjeperson ;)

2008-03-08 @ 23:03:48
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0