Skolan igen..


Första lektionen efter lovet har börjat..gick ganska bra att komma upp i morse var inte ett dugg trött faktiskt! yääy :D
Nu sitter jag på spanskan och har spanska! =) Vi har fått en ny spanskalärare eftersom vår förra spanskalärare sa att hon skulle flytta till spanien..vilket bara var lögn! xD haha.. hon hade fått nå heltidsjobb på mingel & bar så därför slutade hon här. Vår nya lärare heter Malin och hittils har vi märkt att hon tycker om att sjunga "tengo la camisa negra" hahah.. :'D Anyway, nu är spanskalektionen snart slut och snart börjar matten.. blää!! x|
Hatar verkligen matte.. har ett prov som jag inte har gjort som jag måste göra den här veckan.. :/ nå ekvationsprov.. Iza skickade nån film till mej nu på msn som heter Another gay Movie... 8-) kan ju bara gissa vad det är för en film.. haha x) sällan iza och hennes lustiga filmsmak.. :'D Vi är inne på samma internet så filmen går ganska fort.. x)
Och nu har jag hunnit kolla igenom filmen och bläää vad vidrigt! Men den kanske är kul x)
Ser lite ut som en american pie film fast i bögversion! >.<



image12















Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

tråkigt med skolan

2008-03-03 @ 09:35:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linn

ush jag är kass på moderna språk =/

2008-03-03 @ 09:44:37
URL: http://Linnsies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0