(skrevs igårkväll)



Kom hem för ett tag sedan och har precis kollar klart på debatten som gick på ettan om blondinbella o allt va det nu var, måste bara säga ; hahaha! Så fjantigt när vissa tar så förbannat illa upp över att hon bloggar om det senaste modet och att hon är en shopoholic, ja men låt henne vara det who cares? xD Hade jag haft så mycket pengar så skulle jag också göra det, menar vem skulle inte göra det? Dom som "debaterade" emot henne kunde ju knappt andas för att dom var så ivriga och galna, såg rätt kul ut må ja säga :'D haha..

Nog om det, jag kan inte göra matteprovet imorgon känner jag..har inte pluggat nå alls idag efter jobbet, hann ju inte och dessutom kan man inte lära sej ett helt kapitel på en kväll, fast jag kan ju lite men vill inte göra nått omprov.. Har faktiskt aldrig gjort omprov på Thorén och vill inte ha nå heller.. Men jag ska ändå till skolan imorgon för att då ska jag, Iza och Viktor redovisa om vår praktik för varann och för lärarna, vi ska göra det klockan ett men måste ändå ta närvaro klockan nio annars får vi frånvaro..jobbigt ;O får väl se om jag kommer upp då da, haha ! (a) Näe nu så ska jag faktiskt träna lite inför redovisningen imorgon för mej själv och sen ska jag läsa bloggar (= Det är faktiskt rätt så underhållande tkr jag x) Undrar om min är det..8-) tveksamt, hah! ska strax sussa, natti =)
ska strax sussa, natti =)

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0