SOMMARJOBB?


Ja, ett sådant hade jag tänkt skaffa mig nu i sommar (=
Sitter och skriver ett CV nu som jag ska ha till för att söka
sommarjobb, men det tar tid för den lär ju bli bra också.
Jag får hoppas på att få napp nånstans
för jag orkar verkligen inte sitta inne och jobba som telefonförsäljare hela sommaren!
Men jag får se det som min sista utväg.. :P

Åh varför måste det fortsätta att snöa? =| Det är verkligen deprimerande att det nästan är påsk och att det snöar ute
Våren är knappt här och jag längtar redan efter sommaren.. kan vädret skynda sig på lite?


Vill att sommaren ska vara här, NU! En solig dag på stranden och dessa gosaker skulle inte sitta fel.
Jag längtar verkligen! :)


image83


image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0