SÖNDAG

Hej på er allihopa! =) 

Nu sitter jag hemma hos brorsan och har precis ätit middag, gott var det! :)
Ska strax iväg och träna med syrran som också är här, men först så måste jag låta maten smälta lite.
Idag så skulle jag egentligen jobba klockan fyra men eftersom vi skulle hit så blev det inte av.
Men jag ska ju jobba hela veckan som kommer, så det blir inte mycket lov för mig =/
Börjar klockan nio och slutar klockan fem, hur kommer jag orka det? :o
Men jag måste för annars kommer jag nog få sparken och så är det ju pengar man tjänar :)
Nu måste jag sluta för syrran tjatar så jävligt på att vi ska gå, ibland är hon för tjatig.. som nu!

När jag kommer hem från träningen är det andra avenyn som väntar! :D
Det ser jag fram emot, ha det bra allihop! :)

image100
Jag kan inte sluta tjata om att jag vill ha sommar, för visst blir man sugen?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0