STRESSAD?

okej nu är jag verkligen förbannad.. har skrivit ett inlägg här så kommer de inte fram o nu e allt borta :|
Åh har inte tid för att det ska krångla såhär :(   Ska kortfatta min dag ;

Jag och Iza har varit på biblioteket hela dagen och pluggat, var i skolan i kanske 10 minuter bara..
Jag och Iza har ätit på bakgården, och jag syndade rejält tack vare Iza! :@ (Skyller på henne, känns bättre då, muaha)
Kring sjutiden får jag dåligt samvete över att jag åt pizza till lunch så jag drar iväg och tränar, en timmes pass.
 Och nu sitter jag här och stressar ihjäl för har en engelska artikel som ska vara inlämnad imorgon!

sorry, but i have to study, bye! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0